Јадете секој ден по една лажица сусам! Еве зошто…

Ако во вашата храна често додавате сусам, тогаш му правите голема услуга на вашиот организам. Постојат неколку видови сусам: црн, бел, црвен… И сите сорти се разликуваат не само по бојата, туку и по маслата и протеините кои ги содржат. Витамините Б, А, Е, лецитинот, ниацинот, бројните минерали како калциумот, калиумот и магнезиумот, фосфорот, железото и цинкот, самите говорат за вредноста на оваа, по големина ситна, но по влијание голема и моќна билка.

Дентални и забни болести

Сусамот ги зајакнува забите и позитивно делува на здравјето на усната празнина и непцата, а со неговата употреба се намалуваат воспаленијата, инфекциите и забниот камен.

Го зајакнува кардиоваскуларниот систем

Сусамот го намалува крвниот притисок, како и ризикот од појавата на срцеви болести. Доколку го консумирате во комбинација со мед, тогаш ќе го зајакнете имунитетот, ќе го стимулирате менталното и физичкото здравје и ќе го подобрите квалитетот на косата и кожата.

Антиоксиданс

Сусамот содржи две единствени соединенија од групата лигнани – сезамин и сезамолин. Резултатите од последните истражувања ја покажуваат важноста на сусамот во улогата на зајакнувањето на нашиот организам и делувањето во борбата против слободните радикали. Сусамот исто така е многу корисен во борбата со потешките заболувања како што е карциномот на цревата и грлото и борбата за подобро здравје, воопшто.

Здравјето на кожата и убавината

Сусамовото масло ги смирува иритациите, а со тоа што содржи витамин Е и цинк, делува и на здравјето на кожата, нејзината еластичност и го забавува процесот на стареење и прераната појава на брчки.

Аналгетик

Локалното аплицирање на заболените места го покажува влијанието на сусамовото масло како одлично во намалувањето на болките. Се препорачува и за слабото снабдување на ткивата со крв и слабата циркулација.

Афродизијак

Со редовното консумирање на сусамот, се намалува ризикот од импотенција кај мажите и позитивно делува на јакнењето и поттикнувањето на виталните функции и зајакнувањето на репродуктивното ткиво.

Го регулира менструалниот циклус

Поради оваа причина, сусамот е препорачан како составен дел од исхраната на секоја жена, посебно во предменструалниот период. Инаку, ги намалува менструалните болки и ги ублажува симптомите на ПМС.

Ги зајакнува коските

Сусамот е богат со калциум, а неговото влијание при длабокото навлегување во ткивата, дополнително зборува за неговата важност во зачувувањето на здравјето и цврстината на нашите коски. Посебно се препорачува за лицата заболени од остеопороза.

Нутритивен тоник

Сусамот е лесен лаксатив и лесно го регулира варењето на храната и работата на цревата, како и на целокупното функционирање на дигестивниот систем.

Слични објави

Леди Гага ќе ја глуми „црната вдовица“ на Гучи

Igor

МАСКА ЗА ВОЛУМЕН на косата според рецептот на Кејт Мидлтон

Igor

ПРВА ПОМОШ: Корка леб и лимон ако ви застане рибја коска

Igor

ДИЕТАТА НА МАРКО КОН – Ослабел 36 килограми „За појадок СВИНСКИ ВРАТ, за ручек СВИНСКИ ВРАТ, а за вечера… Погодете? Да, СВИНСКИ ВРАТ!“

Слободен печат

Сталоне објави фотографија од Арнолд Шварценегер со која го исмеја стариот пријател (ФОТО)

Igor

Потполно природен ЕЛИКСИР за слабеење: Јачменова вода која ги топи килограмите

Еспресо

Остави Коментар

три × оне =

Слични објави

Кит Харингтон уште НЕ ЈА ГЛЕДАЛ последната сезона од „Игра на престолите“

Igor

Гордана прави ЏЕМ ОД ПАТЛИЏАН: Вели дека после него ќе заборавите на ЧОКОЛАДО

Igor

Трик кој ќе ја спаси вашата пегла од загорените наслаги (ВИДЕО)

Igor

ПРЕКРАСНАТА АКТЕРКА НЕКОГАШ ИЗГЛЕДАЛА КАКО МОМЧЕ: Дали ја препознавате?

Igor

Совршеното есенско издание на Кејт Мидлтон кое може да си го дозволи СЕКОЈА ДАМА (ФОТО)

Igor

Природни намирници кои ги чистат белите дробови од никотин

Еспресо