05:51 - 22 декември, 2024

Гучи има нова мејкап линија и кампања: СОВРШЕНСТВОТО Е ДОСАДНО!

Совршенството е досадно, сигурно би кажала Бети Дејвид, и оваа реченица најдобро би можела да ја опише новата кампања на Гучи за кармини.

Креативниот директор, италијанскиот дизајнер Алесандро Мишел лансираше нова линија од Гучи мејкап, која ја следи интересна кампања во која внесоа многу слобода.

Во неа не се ангажирани убавици без мана, туку кармините се рекламираат на усни на девојки кои немаат совршени усни, ниту пак совршени заби.

„Идејата на кампањата е прикажување на реалноста со хуманизиран поглед, иако е наизглед чудна. Но чудното е човечко, па со самото тоа и убаво“, велат од Гучи.

Слични објави

Совети од Клиника „Жан Митрев“: Хируршки третман на израстоци – бенигни тумори на кожа

Еспресо

Интервју со проф. д-р Гордана Адамова, експерт по перинатологија: Вештачката интелигенција е од помош, но експертот го има последниот збор

Еспресо

Совети од Клиника „Жан Митрев“: Кератоконус – оштетување на рожницата

Еспресо

Ласерска корекција на диоптрија во Европска очна болница: Враќање на видот со прецизност и експертиза

Еспресо

(Видео) Новости од Клиника „Жан Митрев“: Изведена прва неврохируршка операција со микроскоп

Еспресо

Маја Алексовска ембриолог во болницата „Санте Плус“: Лекувањето на неплодноста е тешка, но не е неостварлива задача

Еспресо
Се вчитува....