Намирници кои се природен извор на магнезиум

Магнезиумот ја подобрува енергијата, ви помага да имате подобар сон и ви ги одржува хормоните во рамнотежа.

Покрај тоа што можете да го купите како додаток во исхраната од аптека, потребно е и да го внесувате преку исхраната, односно преку зелениот зеленчук, овошјата како смокви и банани, мешунките, рибата и црното чоколадо.

Дневната потреба за магнезиум е 400 мг кај мажите или 300 мг за жените. Неговиот недостаток води до губење на апетит, замор, грчеви во мускулите и мачнини.

Затоа, за природно да го внесувате магнезиумот, јадете повеќе спанаќ, кељ, смокви, банани, малини, грав, леблебија, туна или лосос и црно чоколадо, но и чисто какао како пијалак.

Слични објави

4 природни лекови за парадентозата: Спасете ги своите заби на време!

Еспресо

Во кои намирници има најмногу железо?

Слободен печат

Како да се справите со исцрпеноста кога вашето дете едноставно не ви дозволува да се наспиете?

Еспресо

Време е да почнете да додавате коприва во вашата исхрана, еве зошто

Еспресо

Витаминска бомба која ќе ве доведе до идеална линија

Igor

Ново истражување: Колку се заразни асимптоматските случаи на коронавирус?

Еспресо

Остави Коментар

12 + 6 =

Слични објави

Како да се препознае коронавирусот кај децата?

Еспресо

Фризерка објави видео како преку чешлање на вашата коса да утврдите дали имате недостаток на витамин Д

Милена Ризовска

Морската сол содржи дури 80 состојки позитивни за здравјето

Igor

ГО НАРЕКУВААТ МЕДИЦИНСКИ ЏЕМ: Оваа смеса ќе ви помогне да ги прочистите цревата

Igor

ВИДЕО: Петминутен тренинг на пилатес топка – Согорува стотина калории и го затегнува стомакот!

Еспресо

МАСКА ЗА ИНТИМА: Нега или нов опасен тренд по кој полудеа жените низ светот?

Igor