7.8 C
Скопје
6 декември, 2021

НЕМА ДА СЕ ЗДЕБЕЛИТЕ!: 5 намирници кои смеете да ги јадете и на полноќ

Колку пати ви се случило да почувствувате глад на полноќ, а знаете дека ваквото грицкање може да ви донесе само килограм повеќе. Сепак, размислувате да грицнете некој бисквит, или да си направите сендвич. Што навистина смееме да јадеме после полноќ?

Ако веќе не можете да го исконтролирате чувството за ситост во доцните вечерни часови, тогаш барем внимавајте што ќе каснете.

Овесна каша – дури е и пожлна да се јаде пред спиење, но секако во мала количина. Содржи здрави јагенохидрати кои ослободуваат серотонин кој смирува. Порција овесна каша со млеко е добар избор за вечерен оброк.

Млеко – Чаша топло млеко е познат рецепт за добар сон. Содржи триптофан кој смирува и кој се поврзува со спиењето, иако моќта на овој пијалак повеќе е психолошка.

Сок од цреши – Свеж сок од цреши ќе го зголеми нивото на мелатонин кој пак влијае на квалитетот на сонот.

Малку бадеми и лешници – Полни се со магнезиум кој има смирувачки ефект на мозокот и влијае на квалитетен сон.

Немасно сирење – Калциумот има слично делување како и магнезиумот кога се работи за квалитетен сон. Се препорачува 50 грама сирење (немасно) за доцна вечера, или може само чаша јогурт.

 

Слични објави

(ФОТО) ЛОКУМЧЕ: Моника Белучи блеска од насловната страница на „Sunday Times Style“

Еспресо

ПИЈАН ЧОВЕК МУ ИЗВАДИЛ ПИШТОЛ НА ХАРИС ЏИНОВИЌ: Инцидент кој го обележал животот на пејачот

Еспресо

НАЈГОЛЕМИТЕ ЛАЖГОВЦИ ВО ХОРОСКОПОТ: Бели лаги или сериозен проблем со кажување на вистината?

М.Р.

(РЕЦЕПТ) ОМИЛЕНОТО ЈАДЕЊЕ НА ВОЛТ ДИЗНИ: Семеен рецепт за чили кој потекнува од 1958 година

Еспресо

(ФОТО) ТРЕТО ПА МАШКО: Актерот Кирил Трајковски – Максим по третпат стана татко

М.Р.

(РЕЦЕПТ) ГОТВИМЕ СО ТЕА: Магичен солен ролат во форма на елка

И. Т.
Се вчитува....