Песочен часовник, јаболко, крушка, правоаголник: Што и кога да јадете според типот на фигурата

Ви донесуваме начин на исхрана за тело во облик на песочен часовник, јаболко, крушка и правоаголник

Тип ЈАБОЛКО

Особини на фигурата:
Масивни рамена и гради, визуелно зголемено торзо, ненагласен струк.

Нутриционистите препорачуваат:
Минимум внесување на јаглени хидрати, зголемено внесување влакна. Дамите кои го имаат овој облик на тело се борат со холестерол и имаат опасност од развој на дијабетес и срцеви тегоби. Имаат и зголемено ниво на кортизол, хормонот на стрес.

Што да правите?
Стално истегнувајте се – јогата и истегнувањето ќе ве спасат.
Во исхраната фокусирајте се на „спорите“ јаглехидрати, на пример просото. Посното месо не го исклучувајте.

Заклучок: Избегнувајте масна храна.

Profimedia

Тип ПЕСОЧЕН ЧАСОВНИК

Особини на фигурата: Обемот на градите и на колковите е приближно еднаков, масните наслаги се собираат складно, подеднакво и на горниот, но и на долниот дел од телото. Струкот е забележливо нагласен.

Нутриционистите препорачуваат: Потребно е во исхраната да внесете лиснат зеленчук, говедско, јајца, ореви, немасни млечни производи.

Што да правите?
Обратете внимание на здравиот начин на исхрана и на вежбање. Се препорачува јога, аеробик, танци.

Заклучок:
Исфрлете ги слатките!

Related image

 

Тип КРУШКА

Особини на фигурата:
Масивен задник и пренагласени колкови, заоблени колена, тенок струк, а рамената и градите визуелно потесни од колковите. Вишокот килограми секогаш се лепи за задникот.

Нутриционистите препорачуваат:
Ако имате ваков тип на градба од исхраната исфрлете ги јаглехидратите и месото. Препорачливо е да јадете зеленчук со влакна, кисело млеко, посно месо и овошје.

Што да правите?
Обавезно исфрлете шеќерни пијалаци, пецива и слатки, како и маргарин и јаткасти плодови.

Заклучок:
За вас најдобра вежба е класично трчање.

Profimedia

Тип ПРАВОАГОЛНИК

Особини на фигурата:
Тесни рамена и колкови, мали гради. Кога оваа дама ќе добие вишок килограми, наслагите се собираат на стомакот и на колковите.

Нутриционистите препорачуваат:
Корисно е во исхраната да вклучите протеини и масна риба.

Што да правите?
Физичка активност, лесни вежби, пилатес, аеробик, танц.

Заклучок:
Ограничете ги кафето и слатките.

Profimedia

Слични објави

Пеколот започна по свршувачката! Толерирав поради бременоста, се будев целата во пот! (ФОТО)

Igor

Најдобрите домашни пилинзи за вашето тело (РЕЦЕПТИ)

Igor

Ѓоковиќ откри голем план – Еве каде ќе се пресели заедно со семејството!

Еспресо

ОСКАРИ: Единствениот глумец кој одбил Оскар, знаете ли кој и зошто?

Еспресо

Сенидах од поинаков агол ги покажа раскошните облини, но еден детаљ им пречеше на многумина! (ФОТО)

Васко Спасоски

Откриена е причината зошто Елтон Џон се расплака и го напушти својот концерт пред неколку дена (ФОТО)

Васко Спасоски

Остави Коментар

4 × 2 =

Слични објави

Цеца потврди дека семејството Ражнатовиќ нема да подготвува соба за приновата, а причината е многу интересна!

Васко Спасоски

Анџелина Џоли ПРОГОВОРИ ЗА РАЗВОДОТ со Бред Пит: „Се чувствував како нешто мало и безначајно“

Igor

ПОВТОРНО Е ЖЕШКА: Ана Николиќ се соблече и покажа дека има се што секоја жена го посакува (ФОТО)

Еспресо

Кои жени најмногу уживаат во сексот?

Igor

Хакиран профилот на Mараја Кери: Објавен навредлив твит за Еминем

Слободен печат

Нов имиџ на Маја Беровиќ: Фановите и порачаа дека никогаш подобро не изгледала (ФОТО)

Igor