11.8 C
Скопје
01:42 - 4 мај, 2024

Вртоглава продажба на парфемот што го рекламира Џони Деп, над 4,5 милиони долари дневно од продажба!

Џони Деп стана заштитно лице на парфемот на Диор Sauvage уште во 2020 година, и уште тогаш продажбата на мирисот вртоглаво порасна, а сега пак, со популарното судење Деп против Херд, продажбата буквално цвета – на секои три секунди се продава по едно шишенце парфем. Со тоа парфемот станува најпродаван во светот и меѓу машките и меѓу женските мириси.

Статистиката е навистина неверојатна. И покрај тоа што повеќето брендови го „опишаа“ Џони Деп токму поради спектакуларната „војна“ со поранешната сопруга, глумицата Амбер Херд, луксузната модна марка Диор одлучи да остане со него. Зошто? Тие продаваат шише од неговиот мирис „Sauvage“ на секои 3 секунди. Со 160 долари за шише, тоа е над 4,5 милиони долари дневно во продажба.

Слични објави

„Фала Богу што сум жива“: Познатата фолкерка доживеа тешка сообраќајка, објавени сликите од автомобилот

Еспресо

„Немојте да раѓате деца и…“: Сопругата на Огњен Амиџиќ упати порака и покажа како изгледа

Еспресо

Велигден кај Бреговиќ: За сите по нешто

еспресо

Велики петок: Што (не)треба да се прави на овој ден

еспресо

Промени на добро: Три хороскопски знаци се среќлии на месец мај

еспресо

„Зошто браќа?“: На Јелена Карлеуша откажан ѝ е настап во Црна Гора

еспресо
Се вчитува....