Компанијата на Ким Кардашијан „SKIMS“ лансираше нова линија за машка облека. Како заштитни лица на кампањата се појавија Нејмар, кошаркарот Шаи Гилгеус-Александер и Ник Боса, ѕвездата на американскиот фудбал.
View this post on Instagram
„Имајќи икона како Нејмар како заштитно лице на нашата кампања, со НБА Ол-старот Шаи Гилгеус-Александер и најдобриот одбранбен играч во НФЛ, Ник Боса, мислам дека доволно зборува за начинот на кој ‘SKIMS’ еволуираше во бренд кој може да обезбеди производи за сите публика, не само за жени“, рече Ким Кардашијан на промоцијата на кампањата.
Момчињата се соблекоа по долна облека за потребите на снимањето на кампањата.
View this post on Instagram
„Ким, навистина знаеш како да ги привлечеш жените“, беше еден од многубројните коментари под фотографиите.
View this post on Instagram
Инаку, Кардашијан ја основаше „SKIMS“ во 2019 година, а вредноста на компанијата денес се проценува на 4 милијарди долари.