Според извештајот на НТСБ, причина за падот на хеликоптерот не е моторот. Пресечена гранка од едно дрво на местото каде што се урна хеликоптерот упатува на заклучок дека моторите и роторот на хеликоптерот работеле до самиот момент на ударот. Тоа е заклучено по деталниот преглед на сите остатоци на хеликопетрот.
Иако пилотот Аjра Зобајан имал одобрување за специјален визуелен лет (СФВР) од воздушната контрола, тој немал правно овластување за таков режим на летање бидејќи авиокомпанијата во чија сопственост бил хеликоптерот не била лиценцирана да управува со СВФР.
Прретходно Сојузната американска администрација за авијација ја овластила компанијата да спроведе визуелен лет само со барање за видливост од најмалку 4,8 километри и облаци не помалку од 300 метри над земјата.
Иако на хеликоптерот имало софистицирани визуелни летачки инструменти одобрени од ФАА, на компанијата и било дозволено да лета само во услови на доволно добра видливост за визуелна навигација, а не во неповолни временски услови. Сепак, кобниот ден хеликоптерот се одлучил да полета по што се случи големата несреќа.
Според сведоци на несреќата, на истражителите на НТСБ им посочиле дека хеликоптерот низ магла летал кон земјата, а после несреќата контролната табла на леталото е уништена и најголемиот дел од инструментите биле расфрлани, па сега сето тоа што е собрано ќе оди на дополнителни истраги.
The post Објавени првите детали од несреќата на Брајант: Моторот на хеликоптерот не откажал appeared first on Слободен печат.