Ана Ѓуриќ Констакта се пласираше на високото петто место на овогодинешниот Избор на песна за Евровизија. Претставничката од србија се стекна со голема популарноста претставувајќи ја Србија со песната „In corpore sano“.
Како што во една прилика изјави и самата уметница по враќањето од Торино, во текот на летото ќе има неколку концерти со својот бенд „Земља група“, главно фестивалски, а закажани се во текот на претходните месеци, откако победи на овогодинешната Беовизија.
View this post on Instagram
Во тоа време пошироката јавност за прв пат слушна за Констракта и правецот на музика со кој таа се занимава долго време.
Потоа се здоби со симпатии и популарност, како во Србија и регионот, така и во светот. Нејзиниот хит „In corpore sano“ за кратко време стана планетарно популарен, па заврши на глобалната вирална листа на Spotify, каде го зазеде 23-то место, што до сега не му успеало на ниту еден уметник од Србија. Затоа, цената на нејзините настапи и концерти повеќе нема да биде како порано. Според оценката на естрадните менаџери Саша Мирковиќ и Саша Ѓуриќ, таа ќе земе многу повеќе пари за претстојните настапи.
View this post on Instagram
Според Мирковиќ, таа сума би можела да биде и до 60.000 евра.
Познат факт е дека милион прегледи на Јутјуб чинат во просек околу 1.000 евра, што значи дека заработката од 15 милиони прегледи на песната на Констракт од Беовизија 2022 е околу 15.000 евра, а исто толку ќе биде од сите прегледи со неколку видеа од официјалниот евровизиски канал.
Треба да се напомене дека Констракта оваа заработка од каналот „РТС Евровизија – Официјален канал“ ја дели на половина со Јавниот сервис, што значи дека по поделбата на сумата Ана е „потешка“ за 7.500 евра, додека заработката од евровизискиот канал е поделена на половина меѓу нив и РТС, а РТС половина од неа ја дава на изведувачот.
View this post on Instagram
По YouTube следат и други дигитални платформи, како на веќе споменатиот Spotify. Цената за милион стримови е во просек од 3.000 до 3.500 евра. Моментално на оваа платформа Констракта има нешто помалку од три милиони прегледи, што значи дека со оглед на тоа и овде дели половина од заработката со РТС, моментално на оваа платформа има околу 5.000 евра, додека на Спотифај каналот песната е поставена дури во вторник, па ќе има одредена заработка од неа во наредниот период.
Така, кога се ќе се пресмета, досега Ана заработила 16.000 евра од песна со латинско име.