Американската актерка Брук Шилдс стана заштитно лице на рекламната кампања за брендот за долна облека Скимс.
57-годишната Брук Шилдс претстави нови модели на долна облека од брендот Skims, кој е во сопственост на Ким Кардашијан.
„Почестена сум и среќна што сум дел од првата рекламна кампања за градници на Skims. Можам искрено да кажам дека во овие градници сите можеме да се чувствуваме самоуверено и удобно “, вели глумицата.
Ким Кардашијан пак, проговори за новата колекција на долна облека и за жените кои станаа нејзини амбасадори.
„Сакаме сите жени да се чувствуваат удобно во градниците, но уште поважно, да се чувствуваат самоуверено. Ова е најголемата кампања на Скимс и чест ми е што работам со неверојатните жени кои ја оживеаја кампањата“, објаснува Кардашијан.
Ким Кардашијан (41) го лансираше сопствениот бренд Skims во септември 2019 година, а во јануари 2022 година, брендот беше прогласен за една од 100-те највлијателни компании во светот од страна на магазинот Тајм и беше проценет на 3,2 милијарди долари.