Актерот Џони Деп по поразот на судот против британскиот таблоид „The Sun“ започна да ја губи поддршката од компаниите со кои соработува, но еден бренд сепак не го напушти…
„Dior“ се одлучи да го задржи Џони Деп како заштитно лице за својата колонска вода „Sauvage“. Актерот мораше да ја напушти франшизата со волшебниците бидејќи „Warner Bros“ го замолија да ја прекине соработката со нив.
„Dior“ нормално ја емитуваше својата промотивна порака во која Џони Деп свири гитара на британските мали екрани. Рекламата се емитуваше и во текот на емисијата „The Great British Bake Off“.
Модниот гигант на тој начин застана на страна на Деп, без оглед на неговиот пораз во британскиот суд кој смета дека магазинот „The Sun“ не го обвинил актерот кога го нарекол насилник, поради физичките напади на Амбер Хард додека тие се уште беа во брак.
Експертите за однос со јавноста сметаат дека „Dior“ требало да ја прекине соработката со Џони Деп, но не разбираат зошто не сториле така. Изгледа дека компанијата се обидува да ја искористи ситуацијата за сопствена промоција.