Минатата недела беше објавено дека Брус Вилис ги продал правата на своето лице на компанијата за креирање дигитални двојници „Дипкејк“, влијае на говорот на една личност што им овозможило да создадат „дигитален близнак“ за актерот, кој се пензионираше во март откако му беше дијагностицирана афазија, состојба која влијае на говорот на личноста.
Сепак, Би-Би-Си викендов објави дека портпаролот на Вилис негирал дека има какво било партнерство или договор со компанијата.
„Дипкејк“ го потврди ова за Би-Би-Си, велејќи: „Формулацијата за правата е погрешна… Брус не можеше никому да продаде никакви права, тие по дифолт се негови“.
Компаниите „дипфејк“ користат вештачка интелигенција за да создадат реални симулации на познати личности. „Дипфејкот“ на Вилис се појави во реклама за руска телекомуникациска компанија минатата година.
Меѓутоа, „Дипкејк“ тврди дека работеле со актерот на вештачка интелигенција за рекламата и ја употребиле неговата одлична препорака на неговата веб-страница, но портпаролот на Вилис не го потврди ова за Би-Би-Си.