Во Русија се е подготвено за отворање на Мекдоналдс но според локална верзија на американски синџир за брза храна.
Според Ројтерс, новиот локален синџир, кој треба да се занимава со истиот бизнис како Мекдоналдс, ќе започне со работа на Денот на Русија на 12 јуни, празник кој се слави низ цела земја.
Логото е многу слично.
„Зелената позадина на логото го симболизира квалитетот на производите и услугите на кои се навикнати нашите гости“, рекоа од компанијата.
The #McDonalds Corp (MCD.N) sells out & reopens under new branding & ownership in #Russia on Sunday.
The relaunch will begin on #RussiaDay at Moscow’s Pushkin Square where McDonald’s first opened in Russia in January 1990.
The new symbol in green is a burger & two fries 👿 🇺🇦 pic.twitter.com/GLRTK3hm57
— Mr Pål Christiansen 🇳🇴😍🇬🇧 (@TheNorskaPaul) June 10, 2022
Мекдоналдс е веројатно најпознатиот релансиран и реименуван странски бренд во Русија. По привременото затворање во март, ги продаде своите 850 ресторани во Русија на еден од своите сегашни локални носители на лиценца, бизнисменот Александар Говор, кој повторно ќе ги отвори рестораните, но со ново име што допрва треба да се дефинира, заклучувајќи повеќе од три децении „златен“ бизнис на познатиот американски бренд.
Но, ова не е единствен случај, во тек е цела низа други операции за ребрендирање, на брендови кои го менуваат името и сопственоста, веројатно останувајќи непроменети многу други аспекти на тие активности. Операција која остава отворени многу прашања за иднината на овие компании. Познато е дека брендот гради односи со клиентите за кои може да бидат потребни години за да се изгради доверба и да се развие беспрекорна репутација.
Во секторот на автомобилската индустрија, францускиот производител на автомобили Рено одлучи да го продаде својот мнозински удел во автомобилскиот производител Автоваз на рускиот научен институт, наводно за само една рубља, со шестгодишна опција да го откупи, оставајќи ја вратата отворена за враќање.
Фабриката на „Рено Русија“ во Москва ќе престане да го произведува „Рено“ и ќе биде преименувана во Московска автомобилска фабрика „Москвич“, со што ќе го оживее советскиот бренд „Москвич“, кој последен пат се појави пред две децении.
Во секторот за облека, полската малопродажна компанија LPP на 19 мај соопшти дека одлучила да ја продаде својата руска компанија, RE Trading, на кинески конзорциум, кој нема да има „право да користи трговски имиња и брендови на облека во сопственост на БВГ“. Според руската агенција ТАСС во продавниците старите брендови веќе се заменуваат со нови логоа, а фотографиите на социјалните мрежи од 20 мај го покажуваат името на новиот бренд: Sin.
Поранешната руска подружница на EY е повторно лансирана и променета како Центар за ревизорски технологии и решенија – Ревизорски услуги, според нејзината веб-страница. КПМГ во март соопшти дека нејзините 4.500 партнери и вработени во Русија и Белорусија ќе ја напуштат мрежата на КПМГ. „Сите инволвирани формалности ќе бидат разработени со секој клиент поединечно“, беше соопштено на 7 март, во овој случај без да се каже дали компанијата ќе биде повторно лансирана под нова руска сопственост, под друго име.
Во секторот на големите осигурителни и адвокатски фирми, Цирих осигурување на 20 мај соопшти дека се согласи да го продаде својот руски бизнис на членовите на локалниот тим, кој ќе го води бизнисот под друг бренд, без да го открие неговото име.
Руската филијала на адвокатската фирма Брајан Кејв Лејтон Пејснер беше повторно лансирана со ново руско раководство на 6 април под името Алумни Партнерс.
Гигантот за недвижнини CBRE ја напушти Русија и го прекина партнерството со две партнерски компании. Поранешната руска единица на CBRE рече дека постоечките менаџери ќе ја преземат компанијата и ќе работат со промена на името на брендот во CORE: XP, соопштува раињуз.