Марина Туцаковиќ беше една од најпопуларните текстописци на нашите простори.
По нејзината смрт останаа големите хитови, а јавна тајна беше дека некои текстови не се целосно авторски, туку побарала помош од други автори. На некои им давала пари, а некои тоа го барале од неа за подоцна да им помогне да се афирмираат.
И за време на нејзиниот живот оваа тема често се покренуваше, но Марина не сакаше да зборува за тоа. Таа често негираше некои обвинувања.
Познатата Весна Поледица изјавила дека Марина ѝ украла некои текстови, додека Туцаковиќ тврдела дека само се послужила со нејзините идеи за кои уредно платила 200 евра.
Во емисијата Црна хроника на ТВ Курир гостуваше познатиот новинар, сценарист, режисер и наратор на многу документарни серии Драган Јаковољевиќ, кој тврдеше дека хитот на Џеј „Недеља“ не го напишала покојната Марина Туцаковиќ, туку братот на Џеј, Џамба, со помош на двајца музичари.
Марина почина, а по нејзината смрт Д.З ја контактирала редакцијата на српски „Курир“, тврдејќи дека дел од хитот на Цеца „Маскарада“ е всушност нејзин.
„Почнав да пишувам поезија како средношколка, и се запишував во мал црн нотес, од кого никогаш не се одвојував. Тука ги запишував своите мисли, кратки раскази, но и песни. Имаше тука многу тектови, речиси стотина – започнала со исповед Д.З.
Тетратката во која ги запишувала песните исчезнала, а потоа открила како дошла во рацете на Марина:
– Со сопругот се дружевме со момче кое во тоа време се дружеше со тогашното момче на Дивна Карлеуша. Се пофалил дека ја познава Марина и дека и ги продавал своите текстови. Како што тврдел, тогаш на Марина и напишал 10 текста за 50 марки, а таа користела делови и од комбинација од неколку стихови направила еден текст, кој подоцна ќе стане голем хит. Тогаш јас, наивно, се пофалив со мојот талент за пишување, му го покажав мојот дневник и некои мои текстови, меѓу кои беше и текстот за песната „Маскарада“. Таа вечер се дружевме и разговаравме цела ноќ и целосно заборавив дека му го покажав нотесот. Меѓутоа, по неколку дена сфатив дека го нема. Ми беше јасно дека дневникот остана кај него, но тој тврдеше дека не знае ништо за тоа. Се помирив со тоа и почнав да пишувам нови песни.
Било голем шок кога го слушнала нејзиниот дел од текстот во хитот на Цеца „Маскарада“:
– Овој мој текст е создаден пред неколку години, сосема спонтано. Инспирација за текстот беше забавата на која не отидов и однесувањето на моите пријатели кои носеа фигуративни маски – фолиранти и дволични луѓе. Она што ми го „украде“ Марина беше насловот на песната и текстот „Жив човек се навикнува на се, па ваљда и јас, ако даде Господ“, како и рефренот „Добредојдовте другари на нашиот мал маскенбал , ги имате поканите, најдобар е во градот…“. Подоцна Марина ја зеде мојата основна идеја, додаде други стихови и направи хит за сите времиња – вели соговорничката.
Таа потоа откри зошто ја открила својата приказна дури по смртта на Марина:
– Тоа што мојата песна заврши во рацете на Марина е само комплимент за мене. Само таа можеше да направи хит за сите времиња од неколку различни песни и автори. Сепак, сакав оваа приказна да излезе во јавноста, бидејќи кај вас прочитав дека и песните „Тихи убица“, „Једна ноч за кајање“ и „Казино“ од Јелена Карлеуша се всушност текстови на Милош Рогановиќ, потпишани од Марина. Неговата приказна ме потсети на мојот случај, што ме растажи и сакав да ја споделам мојата приказна со јавноста – заклучува Д.З.
Шок тврдење со факти: Хитот „Недела“ не го напишала Марина туку братот на Џеј Рамадановски