Според официјалните податоци, повеќе од 60 милијарди колачиња „Орео“ се продаваат годишно во светот, а студијата спроведена пред десет години тврди дека овие колачиња создаваат зависност како и кокаинот.
„Орео“ го отвори своето прво кафуле во САД, прво во 109-годишната историја на производство на овој сладок десерт. Кафулето се наоѓа во трговски центар во Источен Радерфорд, Њу Џерси. Едноставно се вика „Oreo café“, а истакнуваат дека им нуди можност на посетителите да „искусат оригинални вкусови, уникатни десерти проткаени со Oreo и прилагодливи слатки“.
„Орео“ се најпопуларните слатки бисквити во САД, а пред десет години тие се пробијаа во Европа и ги добија своите обожаватели и во Македонија.
Колачињата се популарен американски производ, а сега брендот одлучи да отвори кафуле под свое име.
Просторот од 3.500 квадратни метри е отворен на третиот кат од трговскиот центар, веднаш спроти забавниот парк Никелодеон. Со текот на годините и децениите, многу ресторани и кафулиња веќе ги
вклучија бисквитите Орео во нивната понуда, додавајќи ги на разни колачи и други десерти.
View this post on Instagram
Сладолед со мешавина од „Орео“ бисквити и милкшејк со „Орео“ го има и кај нас, но во САД „Орео“ завршува во многу други десерти како што се колачи и торти.
Така, „Орео“ беше присутен досега, но сопствениците одлучија да отворат сопствени кафулиња , со мени со вкусови како сладолед од вафли со парчиња „Орео“ печени во него; „Орео“ колачиња и крем сирење, со розети од млечно чоколадо; „Орео“ мус направен од колачиња и чоколаден ганаш, итн.
Се нудат и пијалоци како смути и ладни пијалоци со вкус на „Орео“. Главната предност на кафулето е прилагодливата опција која им дава можност на посетителите да изберат база од вафли, сендвичи од сладолед, корнет или милкшејк, кои потоа може да се надополнат со избор од повеќе од 200 комбинации на различни додатоци. Има 17 различни додатоци, разни пралини, слатки бонбони …
View this post on Instagram
Покрај менито со десерти и класичната понуда на кафулиња, кафето „Орео“ нуди и брендирана марка „Орео“, но и облека, чанти, перници, влечки… Бизнис медиумите известуваат дека „Орео“ го лансираше својот ланец кафулиња кои се очекуваат да стане исклучително популарен.
Според официјалната веб -страница на производителот, повеќе од 60 милијарди колачиња „Орео“ се продаваат ширум светот секоја година. Патем, популарноста на овој бисквит ги натера истражувачите од Универзитетот во Конектикат пред една деценија да ги проверат причините зошто некои тврдат дека не можат без нив. И излегува дека овие колачиња предизвикуваат иста зависност како и кокаинот. Користејќи лабораториски животни, тие откриле дека конзумирањето колачиња „Орео“ активира многу повеќе неврони отколку кокаинот или морфиумот, што ги навело научниците да заклучат дека брзата и слатка храна е исклучително лесно зависност кај животните, и претпоставуваат дека не се разликува ни кај луѓето.
Извор: vecernji.hr