-1.2 C
Скопје
20:11 - 21 ноември, 2024

Вртоглава продажба на парфемот што го рекламира Џони Деп, над 4,5 милиони долари дневно од продажба!

Џони Деп стана заштитно лице на парфемот на Диор Sauvage уште во 2020 година, и уште тогаш продажбата на мирисот вртоглаво порасна, а сега пак, со популарното судење Деп против Херд, продажбата буквално цвета – на секои три секунди се продава по едно шишенце парфем. Со тоа парфемот станува најпродаван во светот и меѓу машките и меѓу женските мириси.

Статистиката е навистина неверојатна. И покрај тоа што повеќето брендови го „опишаа“ Џони Деп токму поради спектакуларната „војна“ со поранешната сопруга, глумицата Амбер Херд, луксузната модна марка Диор одлучи да остане со него. Зошто? Тие продаваат шише од неговиот мирис „Sauvage“ на секои 3 секунди. Со 160 долари за шише, тоа е над 4,5 милиони долари дневно во продажба.

Слични објави

(Фото+видео) Неда Украден подготвена за куќната слава, пејачката виткаше сарма со внуката

Еспресо

(Фото) Тело како на божица! Наташа Беквалац во проѕирен тил ги покажа градите и рамниот стомак

Еспресо

(ФОТО) Дарко Лазиќ и Катарина ја крстија ќерката: Малата Срна е преслатка во бел фустан со панделка на глава

Еспресо

(Фото) Анастасија Гудељ засукала ракави и направила пита: Рецептот се подготвува брзо и лесно

Еспресо

Музичар ја разоткри Тејлор Свифт: Ја излажа публиката, заработи милиони на турнејата, а цело време пееше плејбек!

Еспресо

(Фото) „Тебе не ти е гајле за мене“: Oсамна шокантна објава на Јована Јеремиќ поради која многумина мислат дека раскинала со Драган

Еспресо
Се вчитува....