11.8 C
Скопје
10:39 - 31 март, 2025

Вртоглава продажба на парфемот што го рекламира Џони Деп, над 4,5 милиони долари дневно од продажба!

Џони Деп стана заштитно лице на парфемот на Диор Sauvage уште во 2020 година, и уште тогаш продажбата на мирисот вртоглаво порасна, а сега пак, со популарното судење Деп против Херд, продажбата буквално цвета – на секои три секунди се продава по едно шишенце парфем. Со тоа парфемот станува најпродаван во светот и меѓу машките и меѓу женските мириси.

Статистиката е навистина неверојатна. И покрај тоа што повеќето брендови го „опишаа“ Џони Деп токму поради спектакуларната „војна“ со поранешната сопруга, глумицата Амбер Херд, луксузната модна марка Диор одлучи да остане со него. Зошто? Тие продаваат шише од неговиот мирис „Sauvage“ на секои 3 секунди. Со 160 долари за шише, тоа е над 4,5 милиони долари дневно во продажба.

Слични објави

(Фото+видео) Голема прослава за роденденот на Виктор Живојиновиќ: Брена запеа, пристигна торта со огномет, „падна“ и бакнеж со неговата девојка

Еспресо

Хороскоп за 31 март: Раковите се фокусирани на семејството, Овните ќе се соочат со потешкотии, а вие?

Еспресо

(Видео) Фрлиле солзавец на настапот на Теодора Џехверовиќ, пејачката проговори: Се исплашив

Еспресо

Почина Маринко Колнаго, основачот на „Нови фосили“

Еспресо

(Фото) Цеца на концертот пристигна со бесен автомобил, платила 120.000 евра за луксузното возило: Сите очи свперени во новиот имиџ на пејачката

Еспресо

(Фото) Душко Тошиќ отпатува со ќерките надвор од Србија: Ги однесе на омиленото место на Карлеуша

Еспресо
Се вчитува....