На 22 јули 2020 година, Луна Ѓогани и Марко Миљковиќ се приклучија на Јутјуб заедницата и целосно го променија текот на своите кариери. Откако ја напуштија тогашната „Задруга“ со желба малку да ја поштедат својата љубов од притисокот на јавноста, се повлекоа од медиумите, но набрзо почнаа да објавуваат на својот канал делови од нивното секојдневие, а денес и од нивниот семеен живот со нивните две ќерки, Лана и Миа.
Досега, овој канал собрал 175.000 „претплатници“, додека поновиот, лансиран на 7 мај минатата година кој прикажува и емисии од забавен карактер предводени од Ѓогани, има малку повеќе од 36.000 претплатници.
Како Јутјубери, очигледно, тие имаат многу публика и заработуваат многу добро. Зборувајќи на таа тема во една пригода, Миљковиќ откри дека за само три години работење успеале да достигнат милион прегледи, што значи дека заработиле 179.564 евра, објавија медиумите. Дури и на врвот на драмата со соседите во средината на 2024 година, семејството профитирало онлајн – од тие прегледи, според тогашните пишувања, тие станале „потешки“ за 375 евра за седум дена, додека целиот нивен канал тогаш бил проценет на бројка од најмалку 36.000, а најмногу 217.000 евра.
