Кендал Џенер е нов глобален амбасадор на L’Oréal Paris, преземајќи ја водечката улога во нејзините кампањи за шминка што започнуваат во септември.
„L’Oréal Paris е иконски бренд онолку долго колку што се сеќавам“.Толку сум возбудена што станав дел од тим кој има таква страст и цел во она што го прави, изјави Џенер за WWD.
„Мајка ми отсекогаш беше извор на инспирација за мене во сите аспекти на животот, а L’Oréal Paris е нешто што го користеше додека растев, па морам да и се заблагодарам што ми го покажа патот“, продолжи таа.
„Л’Ореал Париз е безвременски и иконски бренд. Се трудам секогаш да се потпирам на класиката. „Јас вредам“ е сè за разбирање и познавање на вашата вредност, што сметам дека е толку важно, особено во денешно време“.
Моделот, претприемачот и медиумската икона се повикуваше на долгогодишната соработка со брендот.
„Никој не го гради имиџот на Кендал Џенер, туку Кендал“, објасни извршниот директор на Лореал Вигуе-Ховасе.
Тој ја пофали Џенер за развојот на нејзината кариера на извонреден начин, наведувајќи го нејзиниот метеорски подем во светот на моделството, почнувајќи од многу млада возраст, не само во Париз.
„За нас е важно да е во склад со француската мода“, рече Вигуе-Ховасе, зборувајќи за врската на L’Oréal Paris со Париската модна недела и Франција како родно место на матичната компанија на брендот L’Oréal.
Вигуе-Ховасе ја нарече Џенер експерт за шминка и рече дека брендот сака да се здружува со неа и нејзиниот шминкер Мери Филипс.
Првата кампања на Џенер ќе биде за карминот на L’Oréal Paris од Infallible, франшизата која доаѓа под мотото „Јас не сум непогрешлива, но мојата шминка е“, за која таа е заштитно лице.