Дали знаете која е најголемата опсесија на Џорџ Клуни?
Џорџ Клуни, како и сите ние, обичните смртници, има свои „необичности“. Така е, дури ни познатата холивудска ѕвезда не е имуна на опсесии и хобија…
Не е тајна дека Џорџ Клуни ја сака Италија: со текот на годините тој успеа да изгради вистинска империја врз основа на „мејд ин Итали“, почнувајќи од изградбата на неговата фантастична вила на езерото Комо, која сè уште останува вистинско ремек дело на модерната архитектура, па се до појава во маркетинг кампањи на италијанските славни брендови.
Го паметиме во рекламите на Неспресо? .. Но каква страст навистина крие овој секс симбол? … Што друго?
„Секоја роза има свои трња“, но всушност, дури и Џорџ, крие една своја…манија.
Повеќе од сè друго, неговата опсесија може да се дефинира како вистинска страст! Но, за што конкретно се работи?
View this post on Instagram
Ѕвездата има речиси манијакална склоност кон текила, ликери, мартини, рум и луксузни жестоки пијалоци, кои ги собира „од памтивек“ во колекции во неговите вили низ светот, посветувајќи им дури и тематски соби.
Оваа страст актерот ја претвори во бизнис од кој има одлична заработувачка. Имено, Клуни е основал на брендот Казамигос Текила во сопственост на Diageo. Брендот го основал заедно со бизнисмените Ранде Гербер и Мајк Мелдман, во 2013 година, а потоа Diageo го купи Casamigos во 2017 година во договор вреден 1 милијарда американски долари. Секако, голем процент од продажбата на текилите кои се продаваат низ светот оди токму во неговиот џеб.
Иако брендот има целна група на славни личности и богати луѓе, цената на шише текила е разумна и чини од 45 до 44 долари.
View this post on Instagram