Балканската музичка ѕвезда Милица Павловиќ повторно ја изненади јавноста – овојпат со високобуџетен и визуелно импресивен спот за новата песна „ADHD“, кој за само неколку часа по објавувањето се искачи на врвот на регионалниот „трендинг“, а во Австрија дури заврши на првото место.
За да постигне светски квалитет, Павловиќ не штедеше – во тимот беа вклучени врвни професионалци, меѓу кои и стручњак од Јапонија за колор-корекција, како и директор на фотографија од Русија. На сетот се работело со интернационална екипа, а, според сведоци, комуникацијата најчесто се одвивала на англиски јазик.
Спотот е инспириран од светските модни едиторијали и научно-фантастични продукции, со естетика која потсетува на серијата „Westworld“. Минималистичкиот и ладен визуелен стил е збогатен со сложени кореографии, а за потребите на снимањето, кореограф и танчари пристигнале од Хрватска во Белград.
Фановите не штедат на пофалби:
„Ова е вистинско ремек-дело, секој кадар изгледа како филмска сцена“, „Милица ја крена продукцијата на светско ниво“, „Ова е најсилната песна оваа година“ – се само дел од коментарите кои ја преплавија мрежата.
Со „ADHD“, Павловиќ го најавува својот шести студиски албум, а судејќи според реакциите, пејачката повторно постави нови стандарди на домашната и регионалната музичка сцена.
