Дези Гето од Мајами има само 23 години и работела како агент на недвижнини, а потоа решила да најде дополнителна работа. Имено, младата агентка сфатила како може да го надополни буџетот од фотографиите и снимките на нејзините стапала. Од скромен живот, таа дојде до раскош, не сфаќајќи дека тоа може да се случи.
Дези сега заработува 10.000 долари месечно од продажба на снимки на платформата „Only Fans“. Младата девојка започнала да ја слика својата долна облека како аматер, но се покажало дека луѓето повеќе ги привлекуваат нејзините нозе. Сега има повеќе од милион следбеници.
Сепак, луѓето се презаситени од модели кои ги откриваат своите задникот и градите на Инстаграм, па започнаа да нудат пари за да ги задоволат своите фетиши, што Гето паметно го искористила.
„Еден ден ми се јави едно момче во ДМ и ми понуди 300 долари за 10 слики на моите нозе, без приватни делови или лица“, рече Дези.
Ова беше понуда што таа не можеше да ја одбие и така започна нејзиниот „бизнис“ со љубителите на стапалата.
„Јас можам да продадам фотографија од едната нога за 5 долари на „OnlyFans“ како заклучена порака – ако стотици луѓе ја отворат тогаш, тоа ми одговара финансиски“, рече таа.
„Видеата вклучуваат масирање на сопствените нозе со лосион и покажување педикир, или можеби ставање потпетици и соблекување – тоа е огромен фетиш“.
„Тие видеа чинат 100 долари од минута“, рече Дези.
Сепак, имала барања што таа морала да го одбие.
„Еден ме замоли да плукам на нозе, а јас дефинитивно не можев!“
Таа призна дека ова е најлесниот начин да заработите пари, но и да им дозволите на клиентите да и кажат кој лак да го примени се додека правилно плаќаат за „услугата“.
Од друга страна, младата девојка изјавила дека има поранешно момче кое исто така ги обожавало нејзините стапала, а тој сакал да го „цица палецот“, но тоа не ја возбудувало, како што наведува таа.
Нејзиното момче Мајк (42) го нема овој фетиш, но тој ја поддржува во нејзината „работа“, па затоа често ѝ помага во фотографирање.
Дези, исто така, им порача на другите девојки да заработат пари на овој начин и истакна неколку клучни работи за да им процвета нивната „деловна активност“. Таа советува дека осветлувањето е клучно, како да се користат реквизити (чорапи, потпетици …), но и да се разговара со клиентот и да се слушаат неговите желби.