7.8 C
Скопје
13:46 - 22 јануари, 2025

Џони Деп ја потпиша најскапата реклама за машки парфем на „Диор“ – „сè е до неговиот имиџ“

Џони Деп потпиша договор со француската модна куќа Диор вреден рекордни 20 милиони долари за рекламирање на парфем за мажи. Деп, ѕвездата на филмовите „Пиратите од Карибите“, наводно го потпишал највредниот договор за поддршка на машки парфем досега.

Извор од американскиот магазин Variety потврди дека Диор потпишал тригодишен договор со Деп, кој се проценува на 20 милиони долари. Познатиот актер е заштитно лице на парфемот Dior’s Sauvage откако се појави на пазарот во 2015 година.

Шефот на матичната компанија на Диор, LVMH, Бернард, само го истакна имиџот на Џони Деп како една од главните причини зошто Sauvage постигна значителен успех.

За време на контроверзната правна битка против неговата поранешна сопруга Амбер Херд, Дизни и Ворнер Брос ја прекинаа долгогодишната соработка со актерот. Сепак, LVMH продолжи да соработува со него, а рекламите за популарниот машки парфем продолжија да се појавуваат и во текот на судската постапка, кои јавноста ги следеше со голем интерес.

Слични објави

(Фото) Ќерката на српската пејачка работи за Трамп, била дури и на инаугурацијата и балот!

Еспресо

(Фото) Ана Николиќ сака да се омажи со Рале во црква до гробот на патријархот Павле: Тајно го посетила манастирот!

Еспресо

„Возев мотор на задното тркало“: Дејан Матиќ откри детали за детството, татко му не верувал дека е слеп

Еспресо

(Фото) Северина ужива на Малдиви и ја чита книгата на Ведрана Рудан: „Нејзиниот филм на јахтата ја оживеа Југославија!“

Еспресо

(Фото) Пожешка и од песокот во Дубаи: Теодора Џехверовиќ им го помати умот на мажите со секси фотографии

Еспресо

Трогателен момент во кариерата на Петар Грашо: Сними дует со двегодишната ќерка

Еспресо
Се вчитува....