Советот за електронски медиуми (ВЕМ) кон средината на декември побара мислење од ХРТ поради можно прекршување на одредбите од Законот за електронски медиуми за прикриено рекламирање, односно одредбата дека „аудиовизуелната комерцијална комуникација мора веднаш да се препознае како таква“. и дека „тајното рекламирање не е дозволено аудиовизуелни комерцијални комуникации“.
Реакцијата на хрватскиот медиумски регулатор следеше по емисијата емитувана на 4 декември, во која Лепа Брена неколку минути рекламираше хулахопки од својата модна колекција, а водителката не ја спречи во тоа.
Затоа ХРТ подоцна објави дека Лепа Брена претходно била запознаена со сите теми на разговор.
Тие истакнаа дека сценариото за гостувањето ги содржи следните теми: претпразнично време, како го поминува со семејството, за нејзините концерти пред многубројната публика, нејзината пејачка кариера, сеќавањата на Загреб, феноменот на пет распродадени Арени на Александра Пријовиќ и најава за нејзиниот концерт во Арена Загреб следната година.
„Меѓутоа, и покрај тоа, гостинката за жал го искористи гостувањето во емисијата во живо и го рекламира својот нов претприемачки проект. „Никој вклучен во создавањето на ова популарно попладне забавно шоу немаше намера да се вклучи во рекламирање на наведените производи“, велат тие.
Од друга страна, за својот настап на Хрватската радио телевизија се огласи и Лепа Брена за српските медиуми.
„Немав намера намерно да ги кршам правата за рекламирање. Никој конкретно не ми забрани. Можеа во секое време да ме прекинат и немаше да бидам навреден. Имавме уште стотина теми за разговор“, изјави Лепа Брена.