Колку точно физичка активност го продолжува животот? Одговорот ќе ве изненади!

Луѓето кои посветиле на вежбањето само 92 минути неделно или околу 15 минути во денот, ќе живеат дури три години подолго од оние кои не се активни. Покрај тоа, кај нив ризикот од развој на срцеви заболувања и карцином е намален за 14 отсто.

Друга студија објаснила дека 75 минути умерено вежбање може да го продолжи животот за дури 1,8 години, додека 300 минути ќе значи 3,4 години повеќе живот, а 500 минути му додаваат дури 4,5 години на животот.

Иако можеби не постои дефиниран, магичен број на минути кои мора да ги посветиме на вежбањето, досегашните студии потврдија дека физичката активност може да ги намали шансите за развој на некои фатални болести. Едно истражување потврдило дека само два и пол часа брзо одење неделно може да ги намали шансите за развој на дијабетес.

unsplash

Студиите потврдуваат дека со вежбањето се намалува и крвниот притисок, со што се намалува ризикот од срцев удар, Алцхајмерова болест, па дури и од развој на рак. Покрај тоа, кога вежбате, се ослободуваат ендорфините, па ќе бидете и подобро расположени.

Жените можат да профитираат повеќе

Доброто расположение е само една од придобивките од која ќе профитираат и жените и мажите, но според научниците, жените живеат подолго од мажите околу четири години, а таа разлика порано беше уште поголема. Постојат многу фактори кои влијаат на животниот век, па во моментов е нејасно дали вежбањето влијае подобро на жените. Некои истражувања покажуваат дека вежбањето го намалува ризикот од развој на кардиоваскуларни болести и дијабетес во поголем процент кај жените.

Заклучок: Можноста да живееме подолго е само една од предностите на физичката активност

Без оглед на полот, ако планирате да додадете малку физичка активност во секојдневието, запомнете дека и малку е многу подобро од ништо. Некои вежби даваат повеќе придобивки од другите, па една студија покажала дека тенисот, пливањето и аеробните вежби се идеални за долговечност.

Кај луѓето кои одвојуваат секоја недела околу 150 минути за вежбање, и притоа користат рекет, забележано е 47 отсто помал ризик од рана смрт, од оние кои не вежбаат. Пешачењето, пливањето, тренингот со сила се исто така одличен избор.

Слични објави

Детали од дневникот на Мајкл Џексон: Стравувал дека ќе го убијат и уништат, посакувал бесмртност и 20 милиони долари неделно

Еспресо

Искрени, лојални и добронамерни: Ова се најчесните хороскопски знаци!

Еспресо

Хрватски научник пресмета колкави се шансите да починете од коронавирус

Еспресо

Првпат имав оргазам на 11 години: Хали Бери ги шокираше фановите!

Васко Спасоски

Почина актерката Тања Робертс, една од девојките на Бонд

Еспресо

Писмо од виртуозот на хармоника Златко Миладиноски, кое треба да го прочита секој музичар!

Васко Спасоски

Остави Коментар

пет × два =

Слични објави

Станија повторно провоцира: Градите едвај ги сокри со раце, а долу позира во гаќички!

Васко Спасоски

Мили Боби Браун ја игра сестрата на Шекспир во новиот филм на Нетфликс: Неверојатен спој на талентирани актери! (ВИДЕО)

Еспресо

Носењето маски ја намалува смртноста барем двапати

Еспресо

Мистериозен монолит сега се појави во Британија, која е неговата следна дестинација?

Васко Спасоски

Откако Џиџи Хадид го покажа својот дом, твитерџиите си играат мајтап со неа, како ви се допаѓа вам?

Еспресо

Сѐ повеќе луѓе се жалат на иритации и акни – Несакани ефекти од носењето маски за кои малку се зборува

Еспресо
MacedonianAlbanianBulgarianSerbian