Дали јогата може да ја намали подгрбавеноста?

Вежбањето јога може да ја намали подгрбавеноста на горниот дел од `рбетот, покажа една студија спроведена од Универзитетот во Калифорнија. Вежбањето се покажало особено ефикасно кај луѓето со пофлексибилен `рбетен столб.

Истражувањето покажало дека вежбањето јога може да ја намали болката во грбот, да ја намали вкочанетоста и закривеноста на `рбетот каја е се почеста појава, имајќи го предвид фактот дека повеќето луѓе поголемиот дел од денот го поминуваат во седечка положба.

Студијата била спроведена од научници на Универзитетот во Калифорнија, Лос Анџелес, предводена од д-р Гејл Гиндајл која подоцна беше објавена во Американското здружение за геријатрија.

unsplash

Истражувањето било спроведено на помала група луѓе, а кај испитаниците кои правеле јога вежби во текот на шест месеци, се покажало подорбување од околу пет проценти во споредба со другите луѓе кои не ги практикувале вежбите.

Кај лица со пофлексибилен `рбет, резултатите покажале дека имало шест проценти подобрување.

Субјектите, кои имаа пофлексибилен `рбет од другите на почетокот на истражувањето, имаа најголема корист од вежбањето јога“, вели д-р Гриндајл во изјава за Ројтерс.

Тимот вршел редовни мерења на искривувањето на `рбетниот столб кај 118 испитаници кои биле целосно здрави, со исклучок на поблага форма на хиперкифоза или подгрбавеност која е карактеристична за постарите лица. Повеќето испитаници биле жени, дури 81%.

unsplash

¾ од анкетираните изјавиле дека чувствувале болка во текот на четирите недели што претходеле на истражувањето, а околу 60% рекле дека болката е честа или на дневно ниво.

За шест месеци, колку што траела студијата, 58 учесници присуствувале на часови по јога три пати неделно, каде ги научиле соодветните техники на дишење и пози кои ја зголемуваат флексибилноста и силата на мускулите на грбот. Додека останатите 60 испитаници формирале контролна група.

pixabay

Кога се споредиле искривувањата на `рбетот во групата која правела јога, резултатите покажале дека  искривувањето на `рбетот се намалил, додека во контролната група било забележано влошување на состојбата.

Исто така, кај оние кои вежбале, болката во горниот дел на `рбетот значително се намалила и имале помалку проблеми со несоницата, се зголемила нивната висина и можеле да станат побрзо.

Преземено од Слободен Печат.

Слични објави

Дали може да се спречат честите проблеми со мигрената?

Еспресо

ИСХРАНА ВО БОЈА: Што ги прави жолтите и портокаловите намирници здрави за вас?

Igor

Четири навики на најздравите луѓе во светот!

Еспресо

Во кои намирници има најмногу железо?

Слободен печат

Животниот стил најголем виновник за прераното влегување во пубертет и во менопауза

Теодора Циклевска

Истражувачите од Џорџија тврдат дека пронашле лек кој го спречува ширењето на коронавирусот за 24 часа

Еспресо

Остави Коментар

18 + петнаесет =

Слични објави

Пијалак со кој цел ден ќе бидете снабдени со магнезиум

Еспресо

При стресни ситуации јадете киви: Ослободуваат вознемиреност и помагаат при варење на храната

Еспресо

Билки и зачини за подобрување на имунитетот

Igor

Не треба да се плашиме од мутацијата на вирусот: Излечените од коронавирусот имаат долгорочен имунитет!

Еспресо

4 причини 2 пати во денот добро да се истегнете: Физиотерапевтите тврдат дека ова е спас, особено за жените!

Еспресо

Само три состојки пред спиење, за поубави и поодморени утра

Igor
MacedonianAlbanianBulgarianSerbian