7.8 C
Скопје
00:24 - 29 март, 2024

Магазинот „Вог“ со историската насловна страна ја поддржа борбата за зачувување на животната средина! (ФОТО)

„Вог“ за прв пат во историјата без фотографија на насловна.

Насловната страна на италијанскиот „Вог“ овој јануари е потполно поинаква од сите до сега објавени. Љубителите на оваа модна библија ќе имаат прилика да уживаат во рачно насликаните „Гучи“ креации, бидејќи класичниот моден едиторијал недостига. Уредниците дошле до оваа идеја за да ја подржат светската борба за зачувување на животната средина.

View this post on Instagram

*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @MiloManara_official featuring @OliviaVinten in @Gucci Cover 6 of 7 *** “I owe everything to women,” says Milo Manara, the father of erotic comics. The artist who collaborated with Hugo Pratt, Federico Fellini, and Alejandro Jodorowsky, this year, is celebrating fifty years of career. “For my cover I referenced the greatest of models, Michelangelo’s David, but in female form. I wanted to recreate the same pose, the quiet pride of the victor, which is the attitude that represents femininity in our times despite male resistance. David took on Goliath’s brute force with a slingshot. He won by using intelligence. Today, women have a great Goliath to defeat: male chauvinism, the patriarchy, and violence.” #MiloManara See more via link in bio. Full credits: #OliviaVinten @dnamodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

„Во глобалната дебата за зачувување на животната средина постои еден аспект кој мене ми е многу близок, а тоа е интелектуалната искреност. Во нашиот случај, тоа значи дека мора да признаеме дека процесот на изработка на магазинот има негативно влијание врз животната средина. Најискрениот начин да се соочиме со проблемот е да признаеме дека тој постои. Овој гест е наш начин да кажеме знаеме дека сме дел од индустријата која е далеку од оние кои го подржуваат одржувањето на животната средина“, рекол уредникот на италијанскиот „Вог“, Емануел Фарнети.

Фарнети набројал само неколку работи кои се потребни за модниот едиторијал да се направи како што треба. Помеѓу останатото тоа е 20 летови со авион, повеќе десетици возења со воз, 40 автомобили во приправност, 60 интернационални достави, повеќе од 10 часа осветлување на простор, остатоци од храна од кетеринг, пластика во која се завиткува облеката и така натака.

View this post on Instagram

*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @DelphineDesane @DelphineDesaneStudio featuring @AssaBaradjiofficial in @Gucci Cover 3 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #AssaBaradji @heroesmodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

За да се избегнат некои од овие штетни работи, насловната страна на јануарскиот „Вог“ ќе ја красат 7 различни илустрации. Дизајнерите ги нацртале моделите кои ги носат најновите креации на Гучи.

Главниот уредник истакнал дека е исклучително горд, бидејќи за ова издание нема да има патувања ниту достава на облека. Италијанскиот „Вог“ за прв пат од кога постои фотографијата, направил отстапување и ја заменил со илустрацијата. Според зборовите на уредникот Фарнети, ваквото издание е можеби и единственото во историјата на магазинот „Вог“.

Заштедените пари кои биле предвидени за снимањето на модниот едиторијал одат во фондацијата за обнова на музејот во Венеција кој е оштетен во поплавите кои се случија во ноември 2019 година. Тие поплави се најголемите кои го зафатија овој италијански град во последните 50 години. Во писмата од читателите, уредникот Фарнети објавил и вест дека сите уредници на овој магазин потпишале изјава во која се обврзуваат дека повеќе ќе ја ценат и почитуваат различноста, одговорноста и почитта спрема поединци, заедницата и животната околина.

View this post on Instagram

*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @Yoshitaka_Amano featuring @LindseyWixson in @Gucci Cover 5 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #LindseyWixson @thesocietynyc Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

Фарнети рекол дека смета како само едно издание без моден едиторијал не е трајно решение за климатските проблеми, но јануарското издание го нарекол мал, но конкретен гест кон одржување на животната средина. Од јануари, „Вог“ е обвиткан во биоразградлива пластика.

Слични објави

Момченце починало поради предизвик на Тик Ток: Опасен тренд „хромирање“ се шири на социјалните мрежи

еспресо

Отворена прва продавница за алкохол во Саудиска Арабија: Ќе се купува алкохол со овластување

Еспресо

Мир Божји, Христос се роди! Народни обичаи и верувања за Божиќ: Бидете со најблиските и заедно прославете го Христовото раѓање

Еспресо

Старо верување: Скршете орев на Бадник и дознајте дали среќата ќе ве следи

Еспресо

Каква кармичка судбина ќе имате во 2024 според датумот на раѓање: Декодирајте ја иднината преку персоналната бројка и откријте што ве чека!

Еспресо

Денес го славиме Свети Игнатиј, еве што (не) треба да правите

Еспресо
Се вчитува....